Back home from school :)

Shuu bloggen
Nu är jag hemma från skolan, det har inte hänt så mycket idag..fick reda på att vi har 4 PROV att plugga til!! VARSÅGOD! jag håller på med en uppgift i näthandel just nu "hur man starta en webbbutik på nätet" alltså man ska lära sig hur man startar en sån och sedan starta den. jag gillar den här uppgiften eftersom Data är en av mina favvo intresse (BTW jag är inte data nörd så ni vet) :D

Påvägen hem åkte jag buss med några vänner från klassen..hahah det hände roligaste grejen påvägen dit..här kommer bilder ( som förklarar va som hände)



Orchina och titta ser något och HOOPPAR fram till det!



aa, som ni ser dom hittade en femhundring!! Fett med TUUUR! :D (blev så avis haha)



HAHA men orchina vägrade dela med sig den!! fett synd Titti!! xD
(ja ba dela med mej (A) haha )


Som ni ser dagen för mig har varit ok, nu måste jag fortsätta med webbsidan (uppgiften) sen ska jag plugga inför naturprovet till imorn!! :(  Wish me luck everyone! <3 


Hörs sen
Piss & KRÄM

Kommentarer
Postat av: K I M L A R SS O N

snygg blogg!

2009-12-07 @ 19:51:11
URL: http://kiimpans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0