FUCK YOU!

fuck you Pictures, Images and Photos
Ser du det här? den borde vara i dig 24/7 för att du ska vara nöjd!

Det finns som många horor som inte vågar prata ansikte mot ansikte det är tyvärr därför dom går runt och laddar andras huvud med skitsnack..fattar inte va man ska göra med såna människor! Jag svär ni borde brännas! HOROR! JAG HOPPAS NI TAR ÅT ER DÅ JAG BLIR NÖJD! DRA ÅT HELVETTE, DUUU HÖR HEMMA DÄR DIN SVARTSJUKA FITTA! DIN SVARTSJUKAN DÖÖÖÖÖÖDAR DIG! HAHAH... jag lägger ut det här inlägger inte bara för att jag e arg lr nåt, nej! utan vill visa dig att min liltå är VÄRT HELA dit liv så sluta snacka om andra innan jag blir arg på riktigt ;)  mwaaaaah and keeep on it ;) och en sak får vi inte glömma, jag önskade att du hade kommit längre än mig med dit liv men haha tyvärr så är du fortfarande på UNDER BOTTEN! LOW LIFE!

Kommentarer
Postat av: Marina

vad har hänt:/?

2009-12-29 @ 00:33:06
URL: http://mmarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0