Godnatt!


Jag funderar på att ta svin-sprutan?  alla mina vänner, kusiner och t.o.m. mina syskon har tagit den, men samtigt så är jag rädd för det ska hända nått i framtiden :(

jag googlade lite om det och där stod så mycket positiva saker om det t.ex om att vi kommer att se vissa väldigt positiva bieffekter av vaccinet framöver. Våra eventuella rynkor kommer att slätas ut, hyn kommer att bli friskare och klarare, håret blir tjockare och mer glansfullt, tänderna blir vitare och jämnare.. Kan det verkligen stämma??

HAR/SKA DU TA SPRUTAN??

såååå tröttttt måste sova nu för jag ska upp kl 8 och fixa mig inför avslutningen imorn ;)

Shulululu and goodnight!
Pussiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0