HAHA FEL PERSONER TOG ÅT SIG! aha??

Detta händer när fel personer tar åt sig haha...ok ok ingen fara man kan alltid svara dom oxå ju..

vill bara säga sähär till den "Fel personen" som har svarat mitt inlägg, du sitter och skriver massa skit om mig, och JAG VET att det inte är dina ord..för det du skriver om hände INNAN du kände mig så hmmm undra vem det kan vara .. VA DIG SJÄLVA FÖRST INNAN NI SKRIVER ATT ANDRA SKA OXÅ VA SIG SJÄLVA!

Vill bara säga att jag e fortfarande på min lugna nivå och jag har ganska bra tålamod men vill bara be er om en sak, låt den tålamod inte försvinna för försvinner den så kommer ni inte bli så glada!!

Jag svär ni borde få STÖRSTA BÄSTA NOVELL för ni såååååå jävla duktiga på att snacka skit daaaamn! viken gåva ni fått av guden!

och en sak borde jag dissa på din blogg är att istället för skriva om "Smygi.." jag vet intevad skriv om något vettigare för du gör dina "Närmsta" personer glada bara och inget annat! skriv om något mer underhållande, för skiten kommer hamna på ditt ansikte till slutet...Ett bra tips från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0