HAHAHAH SKÖNASTE NATTEN!

klockan är halv 3 och jag är sååå övertrött hahah jag kan inte sluta skratta. kolla in videon när jag och broshan får skrattanfall omg! det började med att min morsa skulle öva till en bråk ifall hon hamnar i nått allvarlig bråk..
jag ba mamma kan inte du tänka dig bråka med en av dina fiende? vad skulle du göra och säga? först hon visade hur hon skulle slå personen men hann inte filma haha,, sen jag börja spela in..visste inte att det skulle bli såhär kul började med bråk och slutade med nått heeeelt annat haha .och det både jag och min bror får skrattanfall och dööör av garv så ni kommer nog inte höra nån skillnad när vi garvar haha.men min morsa hörs mest när hon får skrattanfall  HAHA njut av filmen....( lite svärord kommer upp så ni vet, ni som e "noga" med det)annars e den bara föör rolig!!!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Kommentarer
Postat av: Diana

HAHAHAHA bästa jag svär hahahah

2009-12-21 @ 09:53:58
URL: http://pinala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0