Im Baaaaaaaaack! ;)

Hej allihoppa! 
Innan ni börjar läsa tryck på låten här under och läs medans ni lyssnar på låten då ni känns det skönare tkr jag iaf hehe..


jag är ledsen för jääätte dålig uppdatering men jag har tyvärr inte haft tillgång till varken datorn lr mobil ( för att kunna blogga från mobilen).. och min straff = minskat antal besökare :(
jag har fått höra från olika personer, " Vrf uppdaterar du aldrig mer", och " Fan va tråkig du är uppdatera!" osv..
En vecka utan uppdatering vill jag bara säga att jag har gjort såå mycket under det!! sist jag skrev var det när jag skulle iväg och träna haha den dagen med peri så klockren! dagen efter åkte jag till stockholm vart där 2 dagar alltså kom hem söndag kväll..vart lite knas med tåg resan påvägen tillbaka men det va VÄRT believe me ;)

Denna veckan:

Måndag  14/12 - Inte gjort så mycket jag var ledig från skolan 
tisdag    15/12 - hmm måste tänka... just d! det va 2 lektioner så var inställda hade bara en lektion då jag hade prov i MATTE B! och yes det gick bra såklart!

Idag Onsdag : jag missade första lektion för det tog 50 minuter till JÄVLA bussen kom! jag tror förseningen är pga vädret för det är såå jävla halt ute tror mig jag har själv halkat/ramat flera gånger..*pinsamt* haha

Jussst d!!! Here4U avslutning får vi inte glömma.. det va så mysig stämmning faktist vi blev bjudna på fika och godis m.m. sen fick vi presenter (A) 
 
Jag och peri tänkte dra och träna idag men jag tror inte vi kommer göra d eftersom båda är så trötta och har inge lust haha

Imorn Torsagen: imorn är vi lediga yess!! men kl 11 så har jag möte med min lärare FAN! dom måste alltid förstöra fan!

Jag sitter och skriver ner en planering inför jullovet! jag ska lägga upp den när den är färdig! ;)



LYSSNA SÅ SKÖN LÅT: Whatcha say - Jason Derulo 


DAGENS LÅT! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0