"JUL GUL" HAHA!




Jag sitter ensam hemma med min lillebror och har så tråkigt funderar på att kolla på en av dom här filmerna
jagvetinte jag är mer åt Sorority Row, den verkar vara spännade, dessutom det är skräck film ;)  

Jag träffade en vän på stan idag haha stackaren hon vill säga "God jul" men hon va så glad och stressad samtigit så hon ba "HEEEJ, JUL GUL" hahahaha omg jag DOOG av garv! jag ba va!? vem e guul?..haha hon ba "gud ez géj bun (jag är förvirrad)" hon e så skön hon.. aja ska upp och göra lite popcorn och gå sätta mig i finaaaste White N Black vardagsrummetet och kolla film ensam *Mobbad* haha menmen...
juste bilder på vardagsrummet kommer på nästa inlägget i Promise! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0