psykopat och självförtroende?



Hur vet du när en person är psykopat och har dålig självförtroende?

nr 1: Psykopat = En personlighetsstörning som karaktäriseras av en brist eller total avsaknad av grundläggande sociala känslor, som medkänsla och empati. Personer som lider av psykopati är utpräglat egoistiska
 Och allt stämmer ju på dig! ( personen jag syftar på )

nr 2: Självförtroende är individens tilltro till sin förmåga att prestera. Det kan röra sig om arbete, skola eller sociala sammanhang. Självförtroendet kan variera från dag till dag och det kan höjas genom bekräftelse utifrån, eller tillfälligt höjas under exempel alkoholpåverkan. Självförtroendet kan snabbt tränas upp. Många blandar ihop begreppet med självkänsla. OCH DET HAR INTE DU!! ( personen jag syftar på)


Jag tycker synd om alla som har dom problemen *väldigt* haha.. och som sagt och hört av andra.. att det kanske stämmer att du har för mycket tid på händerna så att du inte vet vad du ska göra lilla hoe ;)

Jag tackar gud att jag har SÅÅ underbar liv med bra hälsa och Bästa utseende! ;)


I want you to hate me more! because i know you want me to be yours  ;) *Not even in your DREAAMS* haha

och en sak till.. den här video är för dig som tror att jag fejkar antale på mina besökare! kolla in ;)




 Jo jag vet....sanningen svider!

Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0