THE TRUTH!

 
Hej bloggen jag har inte haft tid och blogga, jag har haft så mycket saker för mig plugg mm..

Här kommer det som alla vi veta:(upp till er om ni vill tro lr ej)

Jag fick reda på igår att det går runt snack om att det är något mellan mig och amanda vardet. Varför jag inte reagerade direkt när jag fick höra det? ja för att jag tog inte åt mig och trodde att folk drev om det men sen när jag får höra idag att folk skickat en sån lögn till Falksannings blogg och ber henne ta upp det på hennes blogg då vreds min hjärna på riktigt... Vi bara säga till er allihoppa och för den som har skapat den rykten att det är VERKLIGEN inget mellan mig och tjejen och jag känner KNPATT Amanda vardet har kanske sett henne några gånger i min skola i korridorerna. hahah jag dog av garv när jag fick höra det i början ni anar inte..att nån hade sett mig vid buss platsen för 3-4 dagar sen? då är det antigen söndag eller måndag? haha då vill jag bara rätta dig som kom på det här med att jag var i stockholm från lördag-måndag, jag åkte buss direkt från stockholm till min skola och sedan direkt från skolan hem..vart såg du mig då??? hahah..du får gärna skriva om mig mer om du vill men nästa gång va mer nogrann ;) 

En sak till..jag vet vem som kom ut med det rykte..jag vet vem du är men jag låter dig vara den här gången för jag vill inte vara barnslig av mig och svara dig eller lägga ut din bloggadress ..next time i will ;)

Good luck!<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0