Va händer idag?



Hej bloggen!

jag vaknade för 5minuter sen, ÅNGEST! haha..jag hatar att vakna så sent men det blir ju så eftersom jag la mig så sent igår så..jag har bestämt mig för att gå gymma idag. det va ett tag sen jag tränade men nu ska jag sätta igång igen :) jag ska till Friskis & Svettis, jag har hört så mycket om den att dom har är bra utrustade med maskiner och att det är billigt 800kr/6 månader skit bra ju :D men d kommer vara tråkigt i början för jag kommer gå träna själv för mina kära kompisar e så lata haha menmen jag kommer att vänja mig snabbt ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna Lindgren

Nice kolla min blogg

2009-12-06 @ 14:55:26
URL: http://grippsgo.blogg.se/
Postat av: victor

800 kr / 6 månader ??

Något nytt för mig iaf :O Vilket friskis då?

2009-12-06 @ 21:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0