Vrålhungrig!! :(



Jag har bestämt mig för att gå ner i vikt igen eftersom jag har gått upp från 61 till 68kg! :/  anledningen till det är att jag har slutat gymma och börjat med all onyttig mat och snabbmat! jag ångrar så jävla mycket! Det gick bra för mig ett tag men tyvärr så vart det dåligt igen,,jag MÅÅÅÅSTE sätta igåång igen annars jag kommer bli den nya BIG MAMA haha :P inte så lätt och gå ner i vikt som jag trodde! jag har inte fått i mat sen jag vaknade idag ska se hur länge jag kan hålla mig! assåå fan man blir på fucked up humör man orkar inte höra nåns röst! varje gång nån ropar mig eller pratar med mig känns det som att dom TUGGAR PÅ MIN HJÄRNAAAAA!!!!
Från och med idag ska jag börja med allt nyttigt:

Supernyttiga listan
Här följer en lista på ”supermat”, dvs mat som innehåller extra mycket näring, vitaminer, mineraler, antioxidanter eller nyttiga fetter och som anses motverkar sjukdomar.

Blåbär – Hallon – Jordgubbar – Tranbär – Björnbär - Grapefrukt – Kiwi –. Papaya - Äpple - Mango – Broccoli – Gurka – Morot – Tomat – Alla kålsorter – Vitlök – Avokado - Spenat – Rödbeta - Linser – Ris - Sojabönor – Lax - Ägg

Kommentarer
Postat av: hanna

GÅ INTE NER I VIKT, killar ska ha lite fläsk (:

2009-12-25 @ 19:12:33
URL: http://sliick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0