Back from stockholm!

Nu är jag hemma från stockholm, fett bra dag jag har haft speciellt buss resan OMG! det va så mycket hääärj så knaasa :D hahah jag tog så många bilder jag pallade hehe
såhär börjar dagen, sonic ringer mig jag svarar " hallå, nyvaken*" det första jag hör " Gå upp snabbt" hahah jag hoppar från sängen och går direkt och fixar mig till stockholm resan..vi åker på buss alla e sega men ändå så hade vi sköönaste stämningen på både fram och tillbaka vägen hahah..vi kom fram runt 2 tiden till museémet som vi gick och runt och kolla i saker från gamla tider sen åkte vi till stan och gick runt shoppade lite saker sen gick och käkader på Mcdonalds och burger king haha "fat people goes wild".. aa och sen åkte vi till kyrkan för att ta emot priset vi vann..aja vill tacka alla för bästa dagen haha!

här kommer lite bilder

första bilden påväg till stockholm på Jennifer haha



ok den här bilden försökte jag ta kort på 3 gånger och varje gång det vart något fel! tex den blev sne haha

teres stod i vägen! hahaha

och här så stod miss sandra i vägen hahaha
så jag gav upp och sket i den haha


det här va priser vi togemot :D Fett med PROUD ;)


och här va sista bilden på sandra påvägen hem hehe..hade fett kul :D

och denna bilden på mig får avsluta för idag! ;)


Ska gå sova nu för jag är heeeeeeeeeeeeeeeelt slut! så hörs imorn
GOOOOODNAAAATTT!!!
PISS OCH KRRÄÄM ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Cute :)

2009-12-02 @ 15:52:04
URL: http://jossaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0