Första inlägget här :D



Shoo whats up gott folk

Välkommen till The Twin brothers Blogggen =)

Aaah, det här är första inlägget för idag här. vi flyttade från akraam.bubbleroom.se hit istället. Det verkar vara mer populärt här hehe..

Vi tar det igen för dom som har missat se pressentationen på gamla bloggen.. det är så att jag och min tvilling bestämde oss för göra blogg för skojskull..have some fun you know..och här så kommer det att handla om våra vardagar och lite allt möjligt

Daaamn har suttit framför bloggen i två timmar omg jag dör av hunger men orkar inte resa på mig hehe roligare med blogg. men det är sååååå jävla svårt med design och färger hit o dit..så aah inget speciellt just nu än att jag är sååå hungrig hehe. ska gå nu kolla va mamma har lagat för mat så MOT KYYYLEEN heheh


Ciaaao bitcheees ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0