Godnatt! :(




Jag vet inte vad jag håller på med, sabbar jag för mig själv eller gör jag det rätta o det som ska igentligen göras?
Det e så svårt när man inte har så bra förtroende för en person, tro mig jag e inte glad över det jag gör men ändå känns det så fel om jag inte gör så. det räcker inte med att bara älska o bry sig om ngn, de som e viktigast e ÄRLIGHET OCH BRA FÖRTROENDE!! varför är det så? är det bara för man har fått så många hårda slag av den personen? drf man tappat all respekt o förtroende? Men att jag ska släppa taget om dig är en OMÖJLIGHET! :( för du vet att jag älskar dig mer än allt :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

fint skrivet :)

2009-11-23 @ 21:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0