haha sköningen ;)

Idag har det varit en skön dag, och fuck va glad jag är att jag klarade Rättskunskap provet!! :D fick t.o.m besked direkt läraren rättade på en gång och då fick man 37p. fett glad jag är! Det är slut på veckan va skönt att det är helg, inga planer alls hemma och tar det lugnt..få se va det blir framöver..kanske blir krogen..vi får se! :)

Just nu så e jag vrååååål hungrig! ska gå käka LASAGNE!!   ME LOVE! kommer äta som G**S hehe:P


Offff kolla va GOTT!!!!

Tänkte presentera min kompis Emran här, en av klassens humor! :D han e lite gay men det e lugnt haha

7
HAHA så skön han är oxå


Kommentarer
Postat av: Carpediem

Hahaha så ful han är :D Zlaaaaaaataaan

2009-11-20 @ 16:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0