Hemma igen!

Nu är jag hemma igen, jag skulle igentligen bara till posten men när jag satt på bussen så funderade jag fortsätta in till stan för köpa lite saker som jag behöver..sen gick runt kollade kläder (mobbad att jag va ensam men tro mig det skönt ibland man slipper stressa fan)sen va jag inne på kicks luktade på David Beckham´s parfym PURE INSTINCT den luktar fett gott! sen påvägen tillbaka gick jag förbi posten och hämtade ut mina jeaans!! SKIT FINA jag tog kort på dom. Sen var jag inne på Apoteket oxå och köpte ansiktskräm & aftershave haha :P


Ansiktskräm/aftershave, Rakskum & väskan från Apoteket allt för 199:- dom hade jul-erbjudande på dom fett nice!

Här kommer Jeansen!! älskar materile på dom!!  

Från TOPMAN, Pris: 30£ = ca 350kr!  



Ska gå nu göra lite käk, chicken nuggest & pommes :D e fett hungrig haha
och nej den här bloggen handlar inte bara om mat hahaha :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0