McDonald´d





Shoo gott folk
jag kom hem precis från donken. jag åkte med en polare dit som e tyvärr lite import och har fortfarande problem med svenska.. vi kör in på "driva in" för att beställa från luckan istället för att det var tomt inne och fett mobbad om de bara vi som sitter btw vi kör in, min polare beställer först:

tjejen: Hej, det går bra att beställa
Han: Ja hej går det bra om jag beställer en Big Mac
tjejen: Hela meny?
Han: Ja otttan ost och gorka med fanta (alltså utan ost och gurka)
tjejen: Förlåt?
Han: otttan ost och gorka
tjejen: Flinar*
.....de dröjer en minut typ...

Han: Är du kvar?
tjejen: Ja absolut det blir 59 kr, kör till nästa lucka tack! och fortsätter flinar**
Han: Ok, Twwwiiee din banan

HAHAH SÅ KLOCKREEEN!!!!!

nu ligger jag i sängen ska försöka sova för att jag börjar tidigt imorn, OBSERVER MATTE B första lektionen varsågod och njuut!!!
well.... hörs imorn
förresten idag besökte mig 200personer mer än vanligt, REKORD! tänk er jag bara bloggat i 2 dagar hehe

Gooodnight min bästa läsare, och forstätt så <3

Kommentarer
Postat av: Carpediem

Hahaha sköön basem

2009-11-19 @ 17:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0