PSYKUTBROTT!!!!!

JAG FÅR PSYKUTBROTT!!!!!!!
 
Man kan undra vrf:

Just nu händer:

*Det sätter gäster i köket och pratar såå högt ( araber så klart)

*Jag försöker plugga in mitt fucking prov

*Är vråål hungrig

*Det kommer massa ljud från vardagsrummet ( TV:n)





aah va gör jag? jag ger upp och går till köket och börjar äta av allt som finns på bordet haha psykoo
haha som ni ser datorn, min bok och maaaten... alltså chatta, plugga och äta...wtf??

jag orkar inte mer fan jag tar det som det kommer imorn på provet får acceptera läget jag har ändå bra betyg på engelska ;)


Sweeets dreams are make for thiiss 8-) Goodnight hörs imorn

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du få fler besökare?

Gå in på http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=gangstah och registrera dig så får du 100 unika besökare på köpet! Sedan är det upp till dig att behålla de ;)

2009-11-18 @ 00:56:06
Postat av: Anonym

Vill du få fler besökare?

Gå in på http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=gangstah och registrera dig så får du 100 unika besökare på köpet! Sedan är det upp till dig att behålla de ;)

2009-11-18 @ 01:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0