Så Trött!


aah bilden förklarar allt!

sss´up gott folk :)

Jag somnade runt 3 inatt och gick upp kl 7 asså 4 timmarssömn..wtf?? gick upp och stressade som vanligt för hinna med bussen till skolan (som ligger nära mig) men e man så lat så e man det haha.. första lektionen..? PROV! ne ska inte överdriva d va enklare än jag hade tänkt mig jag klarar G iallafall! efter det så hade vi "inköp och varuhantering"  och där fick jag reda på mitt förra prov som jag gjort och där fick jag 27p av 42 hmm.. hade högre förväntningar menmen man får nöja sig med d, det vart ändå G och sen slutade vi för dagen va soft  älskar onsdagar yaw :P

jag ligger i sängen e så trött behöver riktig gooood sömn men det kommer inte att gå för att jag har Here4U möte 14.30 så jag måste till skolan igen.. fundera på att stanna hemma och sova istället för jag har inte sovit  tillräckligt och sover jag inte tillräckligt kan jag bli lätt irriterad, arg och på bråkhumör och jag pallar inte...så vi hörs sen om jag varit där lr inte på mitt nästa inlägg ;



Pussii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0