sharing with you


Köpte kläder från följade sidor:
Www.hm.com/se
www.amazon.com
www.topman.com


Shuuuue gott folk whats up..
jag tänkte dela med mig det här, jag fick hem dom idag blev skiit nöjd med allt dessutom det har inte kostat mig så mycket hehe

Here4U mötet?
hehe you know that I was´nt there..sorry heehe men jag va så död och glömde ställa in alarmen i min mobilen så det blev inget..aja det lugnt jag fixar det imorn jag kan gå läsa va gruppen har pratat om och va de diskuterat! :)
förresten jag drömde om skolan!! :S asså shit skolan skolan skolan överrrrallt non-stop blir så trött på d fan menmen 1 år kvar och sen shululululu hehe...


En sak till! ni som besöker mig vrf slänger ni inga kommentarer så man vet att det e nått på g?? :( do it, you will make me feel good!

så mot kyylen igen och ätaaa sönder hehe..vi hörs sen

Piss o kräääm <3


Kommentarer
Postat av: axel

bra att du bloggar bror då får man vet om dina tjejer basel

2009-11-18 @ 19:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0