IM BACK BITCHEEES

Shuuuuuuuzz jävla quuuuuzz im back om track efter en lååång paus..
jag pallade inte blogga under en periond men nu jag hoppas på att ha den orken igen för bloggen..det har hänt så mycket under den tiden bland annat bra och dåliga saker men mest BRA SAKER ;) jag vet inte va jag ska blogga om egentligen? söndagar alltid lika tråkiga fan finns INGET att göra..och veckan har varit lite seg gjort inte så mycket som har hänt MEN! veckan som kommer nu då jävlar med bra nyheter som jag kommer få reda på..och det kommer ni oxå att veta när det kommer...det e skolan imorn fett nice...................NOT! nu ska jag in och duscha och försöka att sova sen för jag ska va med på idrott imorn tror jag :P

Godnatt & pyzz =)


Kommentarer
Postat av: Melina

Välkommen tbx ;-)(Äntligen)

Saknaden va stor klart du kommer komma med bra nyheter...du rädda min dag idag med den senaste nyheten... på SOMMAREN blir det KÖRKORT.

helle helle Lycka till med skolan ;-)

2010-02-07 @ 22:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0