Dålig uppdatering

förlåt för dålig uppdatering, fick en kommentar nyss där det stod " blogga mer" men det var tyvärr anonym.. det skulle vart roligare med namn så man vet vilka som kommenterar och följer bloggen..men vill bara säga den personen att den kommentaren gjorde mig glad och gav mig mer lust för att blogga nu..jag kommer att blogga mer lovar jag men det är så att jag har haft d lite jobbigt på sistone..jag var i stockholm i helgen och det så underbart kan jag säga..det behövdes verkligen..jag funderar på att sätta igång igen med körkort fan att jag sket i d såhär långt tid skulle haft körkortet för läääänge sen annars! Men till sommaren då ska jag har fått den och det är mitt löfte för i år!! Jag har lusten som fan och vill man kan man!..inget spec för idag har bara tagi det lugnt hemma och SKOLAN imorn.. fan i dont wanna even have this thought.. ska gå göra en macka pallar inte äta så tung mat såhär sent heheh..



bjuder på min modell bild för ca 2,5 år sen haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0