Döm inte boken efter omslaget!


ive got a way of knowin when something is right!

Va jag menar med det är att man ska inte döma personer innan man lärt känna dom riktigt!
Jag har aldrig tänk mig att få kontakt med dom personer jag umgås med nu, världen är så liten fan!
Fan va skönt och se den riktiga sida/personlighet av en person daaamn! känns så tryggt o snacka med en ärlig person istället för snacka med en Falsk person som bara "tycker synd" om dig bara för överföra saker och ting.FUCK BACKSTABBERS!!!!! det jag vill  att sannigen kommer alltid fram, snön smälter och gräset växer fram!!


Kommentarer
Postat av: http://www.facebook.com/pages/pearlblack/42016104406

Typisk nog är att vi ser oss inte bakom ryggen förens det blir försent ibland ... Men,men vi lär oss som sagt =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0