FUCK THE WORLD!




Det här inlägget handlar om folk "bakom skärmen".. som alla vet och märker att det e såååå många människor som  e stora i käften och så kaxiga uppkäftiga och tror att dom e största o värsta när dom e NOLL (kanske under noll oxå). Shit det finns så mkt pyskos leker rambo bakom skärmen men om man kommer till verkligheten dom e ingenting fan man behöver bara blåsa lite dom så flyger dom 1 mil haha man ba öh vi vet vem du e om vi utgår från det vi sett  tidigare..ääh vill inte ta öppna din mapp här på bloggen skulle helst vilja ta upp d i verkligeheten haha..ni har lixom blivit DISSAD RAKT IGENOM! aja det jag vill säga till alla dom som älskar och hatar mig att om har ni något stt säga till mig så kom själv och säg det istället för leka stor och föra dit meddelande med andra personer.jag snackar allmänt nu.. Då jävlar om du gjorde det  skulle du bli så stor i mina ögon!!!....NOOOOOOOOT hahah *ironiiiii*


AND IF THE WORLD WAS A GIRL I´D STICK MY DICK IN THE GROUND!! FUCK THE WORLD ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0