HAHA FUNNY!

Hej alla!
jag satt och läste lite sms-skämt haha finns så roliga..här kommer några:

1- Vad är det för likhet mellan Bingolotto och att runka?
Plötsligt sitter man där med tre miljoner i handen.

2- Hört ni om busschauffören som inte kunde säga S?
Flappna av flappna av, alla får fitta!!!


3-Vet du vad de är för skillnad på en blondin och mygga?
 Myggan slutar suga när man slår till den.

4-Lille Kalle tältade med sin klass. Han frös och gick till fröken -Får jag ligga i din sovsäck? -Ja okej, sa fröken. Kalle sa -Jag fryser fortfarande, får jag ha mitt finger i din navel? -Ja.. nämen Kalle, det där är VERKLIGEN inte min navel! -Det är inte mitt finger heller, sa Kalle.

5-Två blondiner sitter på en bänk och filosoferar. Den ena frågar sin kompis:
- Vilket ligger närmast oss, månen eller Borås?
Kompisen svarar:
- Mohahaha! Vadå, ser du Borås, eller?!


6-Snövit har fått sparken från Disney, hon togs på bar gärning då hon satt på ansiktet på Pinocchio och skrek: Ljug din jävel, ljug!!


7-Vad är värre än att bli våldtagen av Jack the Ripper?
Att bli fingerpullad av Kapten Krok.

8-Licking pussy is like playing with the maffia,one wrong move and you are in deep shit.

9-3 skrämmande saker om kvinnor:
1:Dom producerar mjölk utan att äta gräs.
2:Dom blöder 1 vecka utan att dö.
3:De får en man att komma utan att ropa på honom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0