I <3 haters!



Yes i really do love alllllll my haters!!

Folk tycker att jag e konstig? varför? bara för att jag älskar dom som har hatar mig?
jag verkligen älskar ALLA dom som hatar mig och jag försöker alltid ha dom närmast mig! för vet ni varför? för det e jag som UPPDATERAR deras liv, deras hat deras onskan! vilket jag tycker e bra ju..jag kan lova att jag har själv tagit kontakt med folk som HATAR mig till döden för jag tycker att fett roligt, och som kussen säger  alltid" lyssna jävla skkkkit, dom här jävla haters försörjer oss" hahaha..so why not? låt dom få hata mig huuuuur mkt dom vill..hade jag inte varit bättre än dom skulle dom inte hata mig, kan inte vara nån annan förklaring visst? ;)

kl e starx 20 i 6 ska snart käka nått lätt för im going to GYYYM ;) äntligen jag har kommit igång med min träning igen fan..jag har vari så lat på sistone,,men nu elhamdulla det e bra :D hehe..

hörs seenn

P.S älskar dig oxå kuzzzelago :D
PISS O KRÄÄÄM

Kommentarer
Postat av: PearlBlack

Ha ha ses i vimlet ;)

2010-01-14 @ 21:55:49
URL: http://pearlblack410.blogspot.com/
Postat av: Melina

Hahaha sköön du är allt du säger stämmer;-)

2010-01-15 @ 01:08:49
Postat av: Anonym

blogga mer !!!

2010-01-17 @ 21:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0