LEFT FOR DEAD!





Jag kollade på den här filmen nyss! säger bara att den va SKIT ÄCKLIG!!
jag fick fucking ont i hjärtat på vissa scener DAMN! jag REKOMMENDERAR DEN HÅÅÅRT!
 

KILL TO LIVE!
Det är va filmen mest handlar om typ..jag tycker att filmen stämmde lite med verkligheten för många nu förtiden bryr sig bara om sig själv "kill to live" behöver inte just betyda att man ska döda på riktigt för att leva..det kan oxå betyda att förstör för andra för bli berömd..man snackar skit om andra och förstör för andra bara för att få folk gilla oss och DET ÄR FEL! Vi underhåller folk och fyller deras "håltimmar" med allt skit bara INGET MER!!..tyvärr man måste va som dom här "skit snackare" ibland för att överleva..Det finns ett utländskt uttrcyk som säger " om du inte är en varg, så kommer alla vargar att äta upp dig" vet inte om ni förstår mig alltså, det gäller och vara modig och stark!  menmen..klockan är 10 över 2 snart jag e inte alls trött fan vet inte vad jag ska göra.. aja vi hörs imorn !!


LOVE YOU ALL, EVEN ALL MY HATERS!!

PISS & KRÄÄÄÄM

GOOODNIIIGHT! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så SANT !!!!

2010-01-06 @ 03:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0