MAT!



asså det känns som jag har förstört min aptit totalt! :( jag äter mycket mindre än va jag gjorde för en månad sen, jag åt 5 ggr om dagen förut + mellan mål men nu så äter jag KNAPPT 2 ggr och inga mellan mål..knaas måste ta tag i allt nu igen. maten och träningen ÄR VIKTIGAST för mig just nu! det få bli friskis imorn då, någon som vill med ? ;D förresten jag är sååå jävla hungrig jag ska gå göra lite kräftstjärtar i bagett med tomat, paprika, citron, salt, rädisor och créme fresh sååå jävla gotttt!!!!!


Talk later alligater
PISS O KRÄÄÄM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fuskar du nu igen ;)

2010-01-04 @ 01:22:14
URL: http://www.fabset.com/pearlblack?do=follow

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0