The Angel and the devil were on my shoulders





hej bloggen

jag är trött som fan, jag blir inte pigg på vilket sätt som helst vad ska jag göra?? :/

jag somnade kl 6 på morgonen idag och sen vaknade jag kvart i 11 igen. jag tvingade mig själv att vakna tidigt för kunna lägga mig tidigt igen idag. jag lekte nyttig av mig haha jag gick och gjorde två mackor med te och satte mig på sängen och kollade en films medans jag åt. jag blev på glad humör och pigg! men...när klockan började närma sig till 1 jag börja få jobbiga tankar..min elaka jävel säger " ääh gå sov en timme till, tänk va skönt" och snälla ängel säger " Nej! tänk på att du skulle lägg dig tidigt, och på att du skulle vara nyttig av dig" haha asså jag svär jag fick värsta konversation på mina axlar haha shit..från nej till ja i 10 minuter så får jag sms som piggar upp mig igen haha men efter ett tag så börja tänka på sömnen igen till sist jag gav upp och la mig från 14-16..asså FAN VILKET ÅNGEST jag har.. jag som hade tänkt mig gå och gymma idag..hmm jag har ändå en och en halv timme på mig till gymmet. få se om jag kanske drar dit ändå ska se om jag pallar. haha undra hur det kommer se ut när skolan börjar igen? vakna 7 varje dag? det kommer gå åt helvette ska jag säga..måste börja ta mina vitamier igen dom hjälpte så mycket för ut..aja nu ska jag gå upp och göra nått att käka,,det kanske blir spagetti och köttfärssås yumiii :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0