Today, tomorrow , forever!

qozzen e seg som fan alltså datan jag skriver från e sååå jobbig och har små knappar..jag e hemma hos en kompis sover över där..kommer vara borta tills på söndag..jag ville gå ut menmen NO-CASH haha..skojja men jag har bara lagt ut så mkt pengar den här månaden.. iaf kl e 4 nu och jag ska upp tidigt imorn för at IM GOING TO GYM så jag måste vara pigg o mätt hehe :D

vill bara säga til pearlblack  att  DET KLART DU ÄR BJUDEN Yaaw ;) <3


OFFFFT VA SUGEN JAG BLEV NU!!!  NÄSTA HELG FÅR DET BLI FEEEST ;)

PISS O GOO :D haha

Kommentarer
Postat av: PearlBlack

Utan mig din Bitch !!! Nästa helg då kör vi ;) Vi? vem e vi?

2010-01-09 @ 05:33:42
URL: http://pearlblack410.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0