THATS HAPPEN WHEN WE GOES BAAD! HAHA



Sorry för dålig uppdatering, jag kom till en punkt där jag tröttnade på att blogg..men nu det är över hehe skönt..

jag vill bara säga att jag hade BÄÄÄÄSTA NYÅR MED JINAN! så roligt har jag inte haft på såå länge. vi va så sena och stressade, vi började dricka halv 12 orka så sena? haha iaf vi gick runt på torget och garva åt den o den där och till sist vi hamnade på blue moon bar och hade sååå kul med alla kurder på scenen haha jinan fick alla på sin sida hon fick till och med dansa arabiska/dabke haha alla stod runt och henne, sen så såg vi DJ;N och hans fru bråka haha vi ba gick imellan och gjorde dom sams OBSERVERA 2 GÅNGER hahaha..så sköna dom va oxå.. sen påvägen ut när vi fulla till 100 vi gick mot donken "alla fullas favvo ställe" påvägen dit vi hitta en ute ställe de va typ som en kafé /terras kommer inte ihåg riktigt men det jag vet att JINAN och jag snodde tre kuddar därifrån OMG hahah och sen börja vi springa tills hon fick ont i sina fötter och la sig på marken på kuddarna vi snodde "meedeans det snöade på mig ville jag prata med dig" enlige henne asså fett sjukt roligt natt! vi kommer till donken och ser allla mina vänner där vi hälsar och går vidare till kassan där vi hittar en kille från somalien och som bor i stockholm men kommer hit för att festa här (fett med luffare) efter det så drog vi till efter fest hos melina där vi träffade resten där tog vi det lungt för komma hemma sen (när man e blatte så klart man måste komma hem nykter haha) iallafall det e d bästa nyår jag haft kan jag säga jag kom hem halv 10 på morgonen helt dööööööd!

Inget planerat för idag men det går rykte om att några vänner ska ut ikväll hmm få se om jag verkligen orkar haha..annars kommer jag vara hemma softa skönast

Ps. Jag har 2 video som jag filmade ute lägger ut dom på nästa inlägget!

Shulululu all my haters and lovers.

PISS OCH KRÄM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0